با Cryptotab Browser می توانید به راحتی در مرورگر اینترنت خود اقدام به استخراج بیت کوین نمایید . این مرورگر ماینینگ بیت کوین از موتور و ابزار کلی گوگل کروم استفاده مینماید و بوسیله آن میتوانید Bitcoin و ساتوشی برای خود جمع نمایید و با چند کلیک ساده آنها را به حساب های خود منتقل کنید .

 

درواقع جهت استخراج Bitoin ها تنها کاری که باید انجام بدید نصب این مرورگر و استفاده از آن است, مرورگر Cryptotab به صورت خودکار شروع به ماینینگ Bitcoin می کند و شما می توانید مثل گوگل کروم از آن استفاده کنید و در کنار گشت و گذار در اینترنت بیت کوین رایگان کسب کنید!

با صفحاتی که این مرورگر برایتان نمایش میدهد و انجام دستور العمل های آن میتوانید در ماه بیت کوین بدست آورید و با توجه به ارزش بالای این پول دیجیتال میتوانید آن را به حساب خود منتقل کنید .

این کار بصورت ساده برای شما قابل انجام است و تنها کافیست تا آنها بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید و با دستور العمل های مرورگر پیش بروید تا خرده بیت کوین و یا ساتوشی و بطور کل بیت کوین استخراج نمایید .Cryptotab Browser بسیار امن بوده و انواع پروتکل های امنیتی شبکه بر روی آن قرار دارد و اطلاعات رد و بدل شده بصورت رمزگذاری شده است .

نسخه کامپیوتر و اندروید Cryptotab Browser منتشر گردیده و میتوانید از آن استفاده نمایید در انتها با ماینینگ بیت کویت باید آنها را به حساب بیت کوین خود انتقال داده و به ارز کشور خود تبدیل نمایید .